zondag 22 maart 2015

Haken, vilt en een verteltas.

Jullie hebben van mij al lang geen blogbericht meer gekregen.
Het is hier ontzettend druk met van alles en nog wat dus heb bijna geen tijd meer om creatief bezig te zijn.
Voor school heb ik de laatste verteltas van de buitenkant gemaakt.
 Ook ben ik bezig geweest met wat sleutelhangers.
Die is alles dat ik in de laatste 3 maanden gemaakt hebt.

Hoop dat er snel meer dingen volgen en dat ik ook weer volop jullie leuke, interessante en creatieve blogs kan volgen.

Een hele fijne zondag gewenst.

Liefs, Sanne

6 opmerkingen:

  1. Sommige dingen stellen nu eenmaal hun prioriteiten. Heel mooi om te zien hoe intensief bezig dat je bent met de verteltassen.
    En wij gaan niet lopen hoor :-) Wij zorgen ondertussen voor heel wat leesvoer en inspiratie tegen dat je terug wat meer tijd hebt :-)

    Fijne zondag, liefs Tinne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ooh, snoezig, die dametjes! En je verteltas en uil zijn ook fantastisch.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Weer zo'n mooie verteltas!
    Je sleutelhangers zijn heel erg leuk en ja soms heb je andere dingen die je tijd opslokken, heel herkenbaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De spulletjes die je maakte zijn in elk geval superleuk! Ik hoop dat je snel weer wat meer tijd hiervoor krijgt, want dat is toch altijd genieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke blogje! ik zag u via andere blogster, zo gaat het hier op blogland
    ik volg meestal blogjes die dezelfde hobby,s hebben als ik
    ik vind het inspirerend , hoe een ieder iets apart heeft te delen

    Groetjes ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke blogje! ik zag u via andere blogster, zo gaat het hier op blogland
    ik volg meestal blogjes die dezelfde hobby,s hebben als ik
    ik vind het inspirerend , hoe een ieder iets apart heeft te delen

    Groetjes ♥

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je een berichtje achterlaat.
Ik vind dat erg leuk om te lezen!