maandag 22 december 2014

Van alles wat.

De laatste tijd is het vrij druk hier dus komt er helaas minder uit mijn handen als dat ik zou willen.
Wel heb ik een deel mutsen gemaakt. Ze zijn allemaal gehaakt met de wol van My Boshi en zonder patroon.
De roze/witte is voor mijn dochter.
Die van Tandloos van hoe tem je een draak is voor mijn zoontje.
De zwart/grijs/glitter is voor oma als kerstcadeautje omdat de vorige die ik voor haar had gemaakt gestolen is uit haar fietstas.
Een goede vriendin van mij gaat verhuizen naar een plaats dat op 1 uur rijden vanuit ons ligt.
Voor haar zoontjes die dol zijn op de Ninja Turtles heb ik dus turtle mutsen gemaakt maar naar hun wensen.
De achterkant van de mutsen ziet uit alsof het een echte band is die om het hoofd heen zit gestrikt.
Voor de kerst heb ik voor mijn zus en haar man een kleinigheidje gemaakt.
Mijn zus is gek van Starbucks dus wilde ik daar graag iets mee doen.
                                                         De andere is voor haar man.
Helaas pakte de hoftix alleen goed op de bruine kaft omdat die andere geverfd was. Hij is dus niet zoals ik graag wilde maar kan er niet meer van maken helaas.
Op de foto valt het gelukkig wel mee.

Wilde nog graag een foto delen van mijn zoontje. Van de week ging hij bij ons hondje zitten.
Aaien, instoppen etc.
Opeens werd het heel erg stil.... dood stil... Toen ik ging kijken lagen ze lief met zijn tweetjes onder haar deken te slapen.
Ze zijn echt goede vriendjes samen.
Heerlijk gewoon!!
                                        Verder wil ik iedereen nog fijne feestdagen wensen!!

                                                                    Liefs, Sanne

6 opmerkingen:

  1. Wat een vrolijke mutsen! En de laatste foto heeft een hoog ooohhh-aaahhhh gehalte :) Voor jullie ook hele fijne feestdagen en alle goeds voor 2015! Liefs Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zijn erg leuk die mutsen!! Liefs, Stefanie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke foto van je zoontje en de hond.
    Mooie warme mutsen ook.

    Ook voor jullie fijne feestdagen en een gezegend 2015

    BeantwoordenVerwijderen
  4. allemaal mooie mutsen hoor. Die boekjes vind ik ook geslaagd hoor. Ik wens je nog fijne feestdagen toe en een gelukkig 2015

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Anne wat een leuke mutsen heb je gemaakt. En wat en lieve foto


    Groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  6. great !
    Greetings from Poland :)
    Katarzyna


    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je een berichtje achterlaat.
Ik vind dat erg leuk om te lezen!