woensdag 10 december 2014

Kangoeroe, mutsje en herfsttas.

Met de kerst in aantocht is het lekker gezellig druk.
De boom staat inmiddels en we zijn druk met de cadeautjes.
Zo wilde mijn nichtje graag een kangoeroe hebben. Ik haakte er eentje uit het boekje amigurumi en more alleen heb ik hier en daar wat aanpassingen gedaan.
Het buideltje vond ik niet mooi dus heb ik een halve cirkel gemaakt van stokjes.
Mijn nichtje liet me toen weten dat ze er graag eentje wilde met een kerstmuts.
Die is nog niet klaar maar ga wel aan de slag om er eentje te maken.  Weet alleen nog niet goed hoe maar gaat vast en zeker goed komen.
Voor een lieve kleine meid van 3 haakte ik deze roze muts.
Het was wat passen en meten maar uiteindelijk wel tevreden over het resultaat.
Voor school is er weer een tas klaar. Dit keer een herfsttas.
Allemaal een fijne week gewenst!

Liefs, Sanne

4 opmerkingen:

  1. Je bent weer heerlijk creatief! En herfst was het vandaag echt wel buiten.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schatje die kangoeroe, dat vind ik knap hoe je dat doet!!
    Weer een leuk tasje, hier stormt en regent het dus echt herfstweer.
    Zo knap dat je iedere keer weer een leuk thema tasje maakt daar zullen ze echt wel blij mee zijn op school!
    Fijn weekend en groetjes,
    Diane

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lieve Kangoeroe!! Ben maar gelijk volger geworden.. hihi ;)

    Liefs,
    Stefanie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel!!
      Heb jij ook een blog? Wilde even een kijkje komen nemen en ook volger worden maar kom niet op je blog terecht.

      Verwijderen

Bedankt dat je een berichtje achterlaat.
Ik vind dat erg leuk om te lezen!