woensdag 26 november 2014

Surprise.

Samen met mijn dochter maakte ik deze week ook een surprise voor een kindje uit haar klas.
Ze wilde eerst een paard maken maar uiteindelijk werd het dit.
Ze is er erg trots op.
Aan de zijkant van de doos hebben we een deurtje gemaakt. Via dat deurtje kunnen de cadeautjes uit de doos gehaald worden.
Natuurlijk hebben we er nog een leuk gedichtje bijgedaan.
Ze kan niet wachten tot volgende week vrijdag. Dit natuurlijk ook om te zien wat zij terug krijgt.
Allemaal een fijne avond gewenst!

Liefs, Sanne

6 opmerkingen:

  1. Echt heel erg leuk, daar mag ze wel trots op zijn!!! Ik hoop dat ze zelf net zo'n mooie surprise krijgt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke surprise en ook heel leuk gemaakt. De genen van haar moeder blijkt wel. En je helpt me er gelijk aan herinneren dat ik nog even een gedichtje moet maken voor manlief. Moet niet zo moeilijk zijn, want hij heeft die leerling van het ongeval.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een prachtige suprise en kanp gemaakt.
    Daar gaat ze vast en zeker blij mee zijn
    liefs sannie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ahhhhh wat leuk gedaan, daar mag ze zeker trots op zijn.
    Nu afwachten wat zij krijgt.................spannend !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk gemaakt, spannend om nog een week te moeten wachten wat er voor haar gemaakt is!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk gemaakt, daar scoren jullie punten mee! Welk paardenmiddel wil dit nu niet!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je een berichtje achterlaat.
Ik vind dat erg leuk om te lezen!