donderdag 13 november 2014

Opdrukken shirts en magneetjes.

Het is al lang geleden dat ik iets heb laten zien wat klaar was.
Voor mijn dochter heb ik wat opdrukken gemaakt voor op shirts en voor mijn nichtjes ben ik begonnen voor het kerstcadeautje.
Het shirt van Frozen is voor mijn  jongste nichtje net als het Frozen magneetje.
Zo is voor mijn oudste nichtje het shirt nog in de maak. De kleur steentjes waren op.
Het wereldbol magneetje heb ik voor haar gemaakt.
Nu hopen dat het in de smaak valt.
Het shirt van Frozen valt hier in ieder geval in de smaak. Mijn dochter wilt hem nu ook hebben.
 
De poncho voor mijn dochter is bijna klaar. Alleen nog een afwerkrandje en een mooie bloem op de voorkant maken.
 

Alvast voor iedereen een fijn weekend gewenst!

Liefs, Sanne

2 opmerkingen:

  1. Allemaal heel erg leuk, die van frozen vind ik het leukst!
    Jij ook alvast een heel fijn weekend!
    Groetjes Diane

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zijn allemaal heel erg leuk geworden!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je een berichtje achterlaat.
Ik vind dat erg leuk om te lezen!