vrijdag 28 november 2014

Mutsen en shirt.

Een tijdje geleden stuurde ik 2 al gemaakte mutsen naar mijn tante in Zwitserland.
Helaas kwamen ze niet aan dus haakte ik van de week dezelfde mutsen alleen dan met een andere kleur.
Ze zijn gehaakt met My Boshi wol en de patronen komen uit 2 boeken van My Boshi.
De hoofdkleur zwart heb ik wel gehouden.
Nu hopen dat deze wel gaan aankomen als ik opstuur.
Ook maakte ik nog 1 opdruk voor een shirt. Deze is gemaakt voor de verjaardag van een vriendinnetje van mijn dochter.
Ik wil jullie allemaal een fijn en creatief weekend wensen.
 
Liefs, Sanne

6 opmerkingen:

  1. mooie mutsen, de eerste is mijn favoriet.
    liefs sannie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Er wandelt dus nu iemand rond met mutsen van jou die niet van hem of haar zijn... Wel een eer dan, maar ook flink balen dat ze niet gewoon naar de plek van bestemming zijn gegaan. Er gaat vaak wat mis met de post helaas.
    Ze zijn wel heel leuk geworden

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel, ik vind ze ook leuk geworden en zeker lekker warm.
      Daar had ik nieteens aan gedacht maar inderdaad.. Nu loopt er waarschijnlijk iemand anders mee rond.

      Verwijderen
  3. Mooie mutsen, hopelijk komen deze wel goed aan!
    T-shirt heel erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat jammer dat ze niet aankwamen, nu lopen er ergens anders mensen met een mooi warm hoofd. Maar fijn dat je nieuwe maakte, ze zijn heel mooi! Hopelijk komen ze aan!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een leuke mutsen,ik ben ook gek op cupcake's jammie!!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je een berichtje achterlaat.
Ik vind dat erg leuk om te lezen!