vrijdag 7 november 2014

Koudere dagen.

Buiten wordt het weer wat kouder en de verwarming gaat weer aan.
Nu is het heerlijk weer om weer lekker op de bank onder een deken te gaan zitten en te gaan haken.
Hier gaat het momenteel niet zo vlot allemaal vanwege de drukte maar al met al gaan de creaties langzaam weer de goede kant op.
Ik ben met vele dingen tegelijk bezig. Een poncho voor mijn dochter en leuke opdrukken voor op shirts.
Hopelijk kan ik jullie snel weer wat nieuws laten zien.
Voor nu even een creatie die ik al eerder liet zien. Een pinguïn naar eigen patroon.
Fijn weekend gewenst voor iedereen!
Liefs, Sanne

7 opmerkingen:

  1. Wat een leuke pinguïns!
    Fijn weekend, Tinne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. aaaaah wat een schatjes!!! super leuk geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lieffies.
    Hier nog geen verwarming aan gehad. We hebben het in huis momenteel 19 graden, dus nog geen temperatuur om de verwarming aan te zetten.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lief! Ja ik ken dat, met verschillende dingen bezig zijn :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je een berichtje achterlaat.
Ik vind dat erg leuk om te lezen!