donderdag 20 november 2014

Hotfix, sleutelhanger, pocho en surprise.

Laatste week is er veel uit mijn vingers gekomen om hier met jullie te delen.
Het shirt voor mijn nichtje is klaar.
De pocho voor mijn dochter is ook klaar. Ze heeft hier trouwens hele leuke reacties op gekregen.
Ook heb ik een sleutelhanger voor de juf van mijn dochter gemaakt. Ze wilde graag een boom hebben voor aan haar sleutelbos.
En de surprise die ik moest maken voor een kindje in de klas waar ik werk is ook klaar.
Oke ik heb wel een beetje hulp gehad met die mooie surprise.
Het gedichtje is rondom afgebrand.
Samen met mijn dochter zijn we druk bezig met de surprise voor in haar klas.
Als die klaar is dan kom ik hem ook showen op mijn blog.
Alvast een fijn weekend gewenst allemaal!

Liefs, Sanne

5 opmerkingen:

  1. Leuk!! Is de laatste foto een surprise?? Die ziet er dan wel geweldig uit!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja inderdaad die laatste is een surprise. Via de knoop kun je de surprise openmaken.
    Is echt veel werk in gaan zitten maar ik vind hem zelf ook prachtig geworden.
    dankjewel voor je compliment!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooiiiiii, de poncho is ook leuk geworden met de bloem erop!
    De surprise bijna te mooi om open te maken, die zal na afloop nog zeker bewaard blijven!
    Jij ook een fijn weekend en groetjes,
    Diane

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow wat een creaties allemaal! Het shirt lijkt zo uit de winkel te komen. Mooi hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die poncho is super, zeg! Ze zal ongetwijfeld de show stelen.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je een berichtje achterlaat.
Ik vind dat erg leuk om te lezen!