vrijdag 3 oktober 2014

Poncho.

Met het heerlijke herfstweer op komst heb ik een warme poncho gemaakt in herfstkleurtjes.
Ik heb hem afgewerkt met een kreeftensteek.
Had vele steekjes geprobeerd maar vond deze voor mijzelf het mooiste.
Voor mijn dochter wil ik er nog eentje maken maar dan met een golvend randje.
Helaas krijg ik hem wel niet mooi op de foto.
In het echt is hij stukken mooier.
Deze poncho was vrij snel klaar. In een paar avonden. Haakt heerlijk weg voor de tv.
Allemaal een fijn weekend gewenst!!

Liefs, Sanne

4 opmerkingen:

  1. Lekker warm met het naderende herfstweer

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vind hem super leuk. Meeste poncho's zijn moeilijk op foto vast te leggen. Gaat zeker van pas komen weldra.
    Fijn weekend, Tinne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi!
    Dat je er maar veel plezier van mag hebben de komende herfst!
    Fijn weekend en groetjes,
    Diane

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je een berichtje achterlaat.
Ik vind dat erg leuk om te lezen!