zaterdag 20 september 2014

My Boshi mutsen.

Langzaam aan begint het slechter weer te worden en kriebelt het voor mij om weer aan de wintermutsen te denken.
Heerlijk de herfst en de winter. Elke jaar kijk ik er weer naar uit.
Daarom ben ik al begonnen aan wat wintermutsen. De eerste 2 voor de kinderen en de laatste voor mijzelf. De laatste valt platter op het hoofd. De Izumo.
Ze komen alle 3 uit de boeken van My Boshi.
De eerste uit: Myboshi drinnen und draußen en de andere 2 uit: Myboshi mutsen haken en meer.
Was weer even een leuk projectje voor tussendoor.
                                              Allemaal een fijn weekend gewenst!!

                                                                    Liefs, Sanne

5 opmerkingen:

  1. Laatste dag alweer van het weekend en het weer is enorm omgeslagen. Het is herfst. Ik geniet. Alleen mijn keel vind het nog even wat minder, want die voelt aan als schuurpapier.
    Mooie warme mutsen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Altijd leuk die mutsen. De 2de vind ik een knallerd :-) Fijne zondag, grts Tinne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuke mutsen ik wil er ook aan gaan beginnen maar eerst nog garen halen.
    gr maril
    www.een-steekje-los.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk geworden die mutsen, en het zal niet zo lang meer duren eer ze op kunnen, hier is het weer ook omgeslagen van zonnig naar somber en regen!
    Fijne zondag!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja de mutsen kunnen weer de kast uit! Mooie creaties heb je gemaakt!!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je een berichtje achterlaat.
Ik vind dat erg leuk om te lezen!