vrijdag 4 juli 2014

Laatste verteltas van dit schooljaar.

Vandaag was de laatste keer van dit schooljaar dat ik op school aan de verteltassen heb gewerkt.
Vandaag hebben we alle tassen nagekeken en de laatste puntjes op de i gezet bij de tassen die er nog lagen. Zo kunnen de tassen in het nieuwe schooljaar gelijk al gebruikt worden!
Deze week heb ik thuis wel nog 1 buitenkant van een tas gemaakt.
Deze heb ik gemaakt met hotfixfolie en steentjes.
Zelf vond ik dit een super leuk boekje vanwege het aanleren van de letters. Je kunt er zoveel kanten mee op wat betreft de spellen etc voor in de tas.
Allemaal een heel fijn weekend gewenst!
 
Liefs, Sanne

4 opmerkingen:

  1. Leuk! Hier hebben ze op school ook zulke mooie verteltassen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zeer schitterend gedaan. Er gaat met heel veel plezier mee gewerkt worden.
    Fijn weekend, Tinne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er weer super uit, zo leuk die verteltassen die je allemaal gemaakt hebt het afgelopen jaar!
    Fijn weekend en groetjes Diane

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat zien die verteltassen er toch gezellig uit, leuk idee!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je een berichtje achterlaat.
Ik vind dat erg leuk om te lezen!