woensdag 9 juli 2014

Een pot vol koekjes voor de juffen en meesters.

Morgen is het dan zo ver. Het einde van het schooljaar voor zoon en dochter.
Ze zijn alle twee over naar de volgende groep dus een leuk bedankje voor de juffen en de meesters is dan wel leuk.
Op het internet kwam ik op het idee om een pot vol koekjes te geven.
Zelf vond ik de voorkant wat saai dus vond ik het leuk om een foto van het kind in het midden te plakken.
Oma was eind vorige maand ook jarig en daar maakte ik natuurlijk ook zo' n leuke pot voor.
Alleen dan met een foto van alle twee de kinderen.
Alle potjes zijn nu leuk ingepakt en gaan morgen mee naar school.
Mijn zoontje was verliefd op een juf uit de klas dus speciaal voor haar een pot vol LOVE koekjes.
Verder is het op creatief gebied een beetje stil hier.
De eetkamertafel is inmiddels helemaal opgeknapt en er zijn kleine projectjes tussendoor geweest.
Voor iedereen een fijne avond gewenst.

Liefs, Sanne

5 opmerkingen:

  1. Die potten heb ik vaker voorbij zien komen, een erg leuk idee vind ik het!
    De laatste pot is het mooist :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Met een uiltje erbij vind ik het natuurlijk wel leuker en mooier. Maar het is en blijft een leuk geschenk ongeacht het uiltje.
    Fijne avond, grts Tinne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke, verzorgde kadootjes!
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk idee ziet er superleuk uit zo met de foto's en mooi ingepakt!
    Groetjes Diane

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heb je dat leuk gemaakt!! Fijne vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je een berichtje achterlaat.
Ik vind dat erg leuk om te lezen!