maandag 9 juni 2014

Uiltjes Vendula en lomen met de kinderen.

Met het mooie weer van afgelopen dagen kriebelde het om een vrolijk patroontje te maken.
Nu had ik een nieuwe sleutelhanger nodig dus ging ik opzoek in mijn patroontjes naar een leuk sleutelhanger patroontje en kwam uit op een patroontje van VENDULA.
Vind haar patroontjes zo leuk. Allemaal in leuke vrolijke kleurtjes.
Het haken was zo gebeurd maar die afwerking.
Kon nergens de knopen neusjes vinden die ik wilde hebben dus zijn het deze geworden.
Heb ze een paar keer weggelegd en ben later weer verder gegaan.
Die donkere heb ik zelf gehouden die andere vliegen binnenkort ook uit.
Ook ben ik samen met de kinderen aan het lomen geweest.
De kinderen vinden het geweldig. We kijken samen op youtube waar leuke en duidelijke filmpjes opstaan.
Een leuk tijdverdrijf voor hun.
Allemaal een goede week toegewenst!

Liefs Sanne

7 opmerkingen:

  1. Heel lief geworden, je uiltjes. Ik ben ook fan van haar patroontjes.
    Mijn dochter is volop aan het loomen, de elastiekjes zijn bijna niet aan te slepen. ;-) Zó leuk om te zien hoe al die kinderen ermee bezig zijn!
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk die uiltjes sleutelhangers, moet het toch ook eens proberen :-)
    De creaties met de loombandjes zijn ook heel erg leuk, zo te zien kun je er van alles van maken.
    Jij ook een fijne week!
    Groetjes Diane

    BeantwoordenVerwijderen
  3. uiltjes zijn leuk geworden, ja en dat loomen je ontkomt er niet
    aan haha,ziet er tof uit

    groetjes mingle-mangle

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De uiltjes zijn schattig. Leuk dat ze ook letterlijk nog uit zullen vliegen :D
    En dat loomen... nooit gedacht dat het bij ons ook nog binnen zou waaien. Tenslotte wonen er hier geen kinderen meer onder de 18. En toch vind zoonlief het hartstikke leuk, dus ook hier wordt er opeens van alles gemaakt van die elastiekjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. leuk hoor de uiltjes. en wat een mooie bandjes heb je gemaakt met elastiekjes
    groejtes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ben verzot op die uiltjes :-) Vind ze heel schattig en leuk gemaakt. En ja, "lomen" maar hé :-) Is trouwens een toffe bezigheid waar je heel leuke bandjes mee kunt ontwerpen. Misschien begin ik er nog aan :-).
    Liefs, Tinne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hier heeft de loom-rage ook toegeslagen, leuk he!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je een berichtje achterlaat.
Ik vind dat erg leuk om te lezen!