donderdag 12 juni 2014

Onderzetters.

Heel lang lagen ze in mijn afmaakmandje te wachten tot ik ze eindelijk deed afwerken.
Ik had er namelijk 5 goed in elkaar gezet en bij de 6e had ik het handje op de kop vast gemaakt.
Van de week dan eindelijk aan begonnen. Nadat het handje goed gemaakt was kon het op pimpen beginnen.
Achter de onderzetters heb ik zwart vilt gemaakt ipv een gehaakte achterkant.
Patroontje is ook dit keer weer van VENDULA.
Vandaag is ook een leuke dag bij ons thuis.
Mijn hondje is jarig. Ziva is vandaag 4 jaar geworden. Met haar grijze snoetje moest ze dus even op de foto.
En wat is dan leuker dan ook een feestmuts op te hebben!
Na de foto kreeg ze een lekkere knook om het te vieren.
Allemaal een mooie dag gewenst!

Liefs,Sanne

13 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met Ziva! En wat een leuke onderzettertjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit zijn wel vrolijke onderzetters geworden, mooi ...
    Geef Ziva van mij een verjaardagsknuffel ...
    Fijne donderdag ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke onderzetters! En gefeliciflapstaart met je hond.
    Greetzz MG

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke onderzettertje! En je hond, wat een schat.... 4 jaar en dan al grijs, ik hou van die grijze kopjes!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Is inderdaad prachtig dat grijze snoetje. Het heeft wel iets.

      Verwijderen
  5. Nog gefeliciteerd met Ziva wat is het toch een mooie hond!
    Je onderzetters zijn echt heel erg leuk geworden, mooie kleurtjes bij elkaar!
    Fijn weekend en groetjes,
    Diane

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hhahahaha hondJE jarig ! ?Zeg maar rustig HOND ;)
    Proficiat Ziva, die feestmuts staat je geweldig leuk.

    Onderzetters zijn super geworden Sanne, goed idee om er vilt achter te doen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel voor je leuke commentaar op mijn onderzetters!

      En tja echt groot is Ziva toch niet? ;-) Een echt schoothondje is het.

      Verwijderen
  7. Oh wat een mooie foto van Ziva, nog van harte gefeliciteerd!! En de onderzetters zijn héél leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk om Ziva te zien!! Ik heb haar nog eens gehaakt voor jou :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja dat klopt dat was een prachtige swap wat ik toen van je had gekregen. De gehaakte Ziva met bot staat nog steeds te pronken hier in huis!!!

      Verwijderen

Bedankt dat je een berichtje achterlaat.
Ik vind dat erg leuk om te lezen!