woensdag 4 juni 2014

Blotevoetensandalen en armbandjes. Loom bands.

Mijn kinderen zijn nu ook helemaal in de ban van de Loom bands.
Mijn dochter haakte een mooie armband met ring voor oma en mooie blotevoetensandalen voor zichzelf.
Mijn zoontje maakt armbandjes met 2 elastiekjes per keer maar heeft ze al weggegeven voor ik er een foto van maken kan.

Om ook kennis te maken hiermee maakte ik een armbandje voor mijn dochter. Mijn zoontje krijgt er ook eentje maar die maak ik vanavond als de kinderen op bed liggen omdat dan de spulletjes niet gebruikt worden.
Allemaal een fijne dag gewenst!

Liefs, Sanne

6 opmerkingen:

  1. Ziet er allemaal leuk uit! Zelf ook een starter set gekocht. Maar ben er nog niet aan toe gekomen....

    Groet, Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk hoor!
    Kleuren passen zo goed bij de zomer, leuk weer een nieuwe rage en niet alleen voor kinderen heb ik begrepen :-)
    Groetjes Diane

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk! Die teen'slippers' heeft mijn dochter laatst ook gemaakt, grappig!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lyanne heeft ze ook en is er uren zoet mee. En niet alleen zij... de volwassenen rondom haar doen allemaal mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hallo,
    allemaal mooie armbanden en wat leuk die blootvoets sandalen.
    dat is echt leuk gedaan.
    liefs sannie

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je een berichtje achterlaat.
Ik vind dat erg leuk om te lezen!