vrijdag 30 mei 2014

Konijntje met ballonnetjes.

Af en toe kom je eens een patroontje tegen waarvan je denkt: Die wil ik nu ook maken.
Dat kreeg ik toen ik de bunny zag bij Antoinette.
Een leuk konijntje met ballonnetjes in het handje.
Ben alleen een lange tijd bezig geweest om het sjaaltje mooi om het nekje te krijgen.
Het was een leuk patroontje om te maken.
Nu ga ik weer verder met een projectje dat al heel lang in mijn afmaakbakje ligt. Hopen dat het nu gaat vorderen.

Alvast een fijn weekend gewenst voor iedereen.

Liefs, Sanne

4 opmerkingen:

  1. Nou, dat heb je toch snel gedaan, hartstikke leuk issie geworden :D
    Ik heb ook zo geprult met dat sjaaltje, die bleek trouwens veel te lang, heb toen maar een kortere gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dan lag dat dus niet aan mij dat hij te lang was. Heb ook een kortere gemaakt en toen zat hij zo om het nekje. ;-)

      Verwijderen

Bedankt dat je een berichtje achterlaat.
Ik vind dat erg leuk om te lezen!