vrijdag 16 mei 2014

Guus de voetbalaap en de omhaakte potjes vervolg.

Dit leuke aapje heb ik gemaakt voor mijn broer die veel met voetbal bezig is.
Nu maar hopen dat hij hem leuk gaat vinden.
Heb de kleur van het truitje aangepast.
Was een leuk werkje om te maken. Aapjes blijven schattig om te maken.
Patroontje komt uit het boekje aapjes haken van Christel Krukkert.
Laatst haakte ik leuke hoesjes voor om de groentepotjes.
Samen met mijn kinderen en de kinderen van mijn zus knutselde we bloemen voor in de potjes voor mijn andere broer en zijn vrouw.
Deze hebben ze al gekregen en ze zijn er erg blij mee.
Voor iedereen een fijn weekend gewenst!

Liefs, Sanne

7 opmerkingen:

  1. Ziet er gezellig en fleurig uit!
    Aapje is ook heel leuk gemaakt!
    Groetjes Diane

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk aapje en ook die potjes zijn erg leuk geworden!
    Fijn weekend!

    Groet, Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schattig aapje. Die zal vast in de smaak vallen.
    En de bloempotjes zijn ook gezellig.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk aapje, zeker weten dat hij dit leuk gaat vinden! En je vaasjes zijn ook hartstikke vrolijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi. Via via hier beland en wat een leuke blog !! Ik word graag volger van dit blogje. En ja ... aapjes blijven leuk om te maken en zeker om ze te krijgen :-) Fijne week gewenst, Tinne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. heeee, die hebben wij ook maar wij hebben hem in oranje gestoken
    zetten we straks voor het raam met andere oranje haaksels

    groetjes mingle-mangle

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een heerlijk stoere voetbal aap !
    De potjes zijn super leuk en vrolijk geworden met de bloemen er in :)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je een berichtje achterlaat.
Ik vind dat erg leuk om te lezen!