zondag 20 april 2014

Sleutelhangers.

Mijn nichtje wilde graag sleutelhangers hebben voor haar groepje vriendinnen.
2 ervan zijn gek op dolfijntjes en eentje op muizen.
Een leuk klein dolfijnensleutelhanger patroon kon ik niet meer vinden dus ben zelf aan de slag gegaan.
Patroontje wordt nog uitgeschreven.
Het muisje is een patroontje van HAAKMUTS.
Het klompje heb ik gemaakt voor mijn zus voor bij de molen en is een patroontje van Christel Krukkert,
Allemaal fijne Pasen gewenst!

Liefs, Sanne

7 opmerkingen:

  1. Leuk zeg, vooral dat muisje, zo schattig! Maar het klompje is ook erg origineel, nog nergens gezien!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat schattig, het dolfijntje is goed gelukt!
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke hangers heb je gemaakt , dolfijntje is idd goed gelukt :D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk geworden, vind het muisje vooral heel erg leuk!
    Knap dat je dan zelf een patroon gaat maken als je het niet kan vinden!
    Het klompje heel leuk in je Hollandse thema.
    Groetjes Diane

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi, wat ziet het er leuk uit. Alle sleutelhangers. Als je de dolfijnenpatroontjes uitwerkt hou ik me aanbevolen. Mijn dochter is gek op dolfijnen. (zoals zo veel meisjes ;-) )

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je een berichtje achterlaat.
Ik vind dat erg leuk om te lezen!