zondag 6 april 2014

Molen en verteltas.

Zie net dat mijn laatste blogbericht al van ruim een maand geleden is.
Dus even een kleine update van de dingen waar ik nu mee bezig ben.

Als opdrachtje heb ik een molen gemaakt.
Dit ding heeft me bloed, zweet en tranen gekost. Het haken was niet zoveel werk maar de wieken aan de molen zetten was een heel karwei.
Heb de wieken er tich keren afgehad en krijg het jammer genoeg niet beter als hoe het nu is.
In het patroon wordt gebruik gemaakt van sateprikkers maar dat werkte bij mij niet.
na de nodige gebroken te hebben ga je dan opzoek naar wat anders.
Nu door met de andere Holland opdrachten.
Ook heb ik weer een verteltas gemaakt. Voor groep 1,2 dit keer.
De spullen voor in de verteltas moet ik nog uit printen en lamineren.
Dit boekje had ik gekregen van mijn zus van haar meisjes en vond dat dit boekje perfect zou passen voor op school.
Heb de opdruk gemaakt met flockfolie en met dat speciale print papier voor op kleding.
Nog een fijne avond gewenst allemaal.

Liefs, Sanne

6 opmerkingen:

  1. Hoe leuk een gehaakte molen ... mooi gedaan!
    Fijne week ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk je molen!
    Je verteltas zal er zeker weer super uit zien als deze helemaal klaar is!
    Groetjes Diane

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je molen is toch leuk geworden :) wat heb je nu gebruikt ipv de sate prikkers ?
    De verteltas is ook leuk, komt me bekend voor die tekst ..........

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Die tekst van de tas? Tja dat heb ik hier dus ook. een heel herkenbaar boekje. Daarom wilde ik deze maken.
      Ik heb de draad uit een stroomkabel gebruikt. Goed buigzaam en stevig.

      Verwijderen
  4. Nou ik vind je molen echt mooi geworden. Heb je het patroon uit een boek?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! Patroon komt uit het boekje Holland van Christel Krukkert.

      Verwijderen

Bedankt dat je een berichtje achterlaat.
Ik vind dat erg leuk om te lezen!