dinsdag 22 april 2014

Hollandse man en Holland projectje is klaar.

Kreeg van mijn zus een deel Holland opdrachtjes.
De molen, het Hollandse meisje en het klompje liet ik al eerder zien.
Nu is de Hollandse man klaar.
Was een moeilijk project omdat ik geen patroon had. Alleen een foto van de leerkracht van mijn nichtje.
Ben gaan zoeken naar een leuk patroon die ik kon gebruiken als man maar vond niet wat ik wilde. Toen kwamen de muisjes van ANTOINETTE voorbij en dacht: Die kan ik waarschijnlijk omtoveren tot een man.
Heb het lijfje, jasje en de armpjes gebruikt uit het patroon van Ferdy de muis.
De andere dingen heb ik er zelf bijgemaakt en bedacht.
Haar leerkracht heeft lange haren waardoor mijn Hollandse man meer op een vrouw leek totdat het ringbaardje gemaakt werd.
Voor het Holland gevoel een haring, vlag en een tulp erbij.
                                     
Hoop dat jullie de Pasen goed zijn doorgekomen!

Liefs, Sanne

12 opmerkingen:

  1. heel mooi gemaakt.
    ik vind hem schattig
    liefs sannie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit is een leuke familie geworden ...
    Fijne week ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wat enig zeg! Heel leuk gedaan!!!

    Groetjes Henrike

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een ontzettend leuk tafereeltje is het geworden. Knap gedaan!
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een Hollandse gezelligheid!
    Greetzz MG

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel erg leuk zo het totaal plaatje!
    Groetjes Diane

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ooo deze is ook te leuk! Echt grappig! Groetjes Lisanne
    draad en praat...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk geworden, goed bedacht, knap gedaan :D

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Adorable!! So beautifuly made!
    Have a great weekend!
    Greetings from Portugal,
    Ana Love Craft
    www.lovecraft2012.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat heb je dat knap gedaan zeg! Wauw!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je een berichtje achterlaat.
Ik vind dat erg leuk om te lezen!