woensdag 5 maart 2014

Bloemenkussen en babydeken.

Een vriendin wilde graag een dekentje voor haar dochtertje.
Zij heeft de kleurtjes gekozen en de volgorde die ze mooi vindt en daarna ben ik flink aan de slag gegaan.
Omdat er nog garen over was van haar aankoop heb ik er een bijpassend bloemenkussen bijgemaakt.
Patroon is van FARBENMIX.
Heb er alleen geen kraaltjes bij gebruikt wat ik bij een vorig bloemenkussen wel heb gedaan omdat het voor een kindje van 6 maanden is.
Ze is er heel erg blij mee en ik hoop dat ze er lang plezier van gaat hebben voor de kleine meid.


 
Liefs, Sanne

15 opmerkingen:

  1. Wat een leuk en mooi setje. Lief in die kleurtjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat bloemenkussen is prachtig! He. Je daar een patroon van? Zou er graag ook 1 maken... Liefs Ivon

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Patroon komt van Farbenmix.
      http://www.farbenmix.de/shop/product_info.php?language=nl&products_id=10805

      Verwijderen
  3. Nauwelijks te lezen voor mij, de dun geschreven tekst en de kleur van je achtergrond... maar het ziet er super leuk uit !! Kussen vind ik heel mooi

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Is het zo erg? Heb er zelf geen last van maar bedankt voor je opmerking dan ga ik dat even veranderen. Er zullen er dan best meer mensen last van hebben.

      Verwijderen
  4. Wat een prachtige deken en kussen. Zulke mooie kleuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ohh wat een mooie kleuren heb je gebruikt voor het dekentje en het kussen!
    Het kussen vind ik echt super, ga er 1 maken als mijn deken af is, bedankt voor de link naar het patroon!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh dat kussen ziet er echt superleuk uit! En zo als setje is het natuurlijk een heel mooi kado, ik hoop ook dat ze er nog lang plezier van zullen hebben. Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een mooi setje.
    heel lief dat je dit hebt gemaakt.
    groetjes sannie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een vrolijk kussen, mooi gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuk setje! En vooral de kleuren zijn geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik kan me heel goed voorstellen dat ze daar blij mee was. Leuk gedaan hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi allemaal! De kleurem ook!
    Ik heb ook dat patroon van de banju, moet er ook weer eens eentje maken ze zijn zo leuk!
    Groetjes,
    Lineke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie combinatie!
    Kom gerust weer linken op ikblogjijblogt!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je een berichtje achterlaat.
Ik vind dat erg leuk om te lezen!