dinsdag 18 februari 2014

Fimo haaknaald en gewonnen give away.

Hoi allemaal,

Het is alweer lang geleden maar ik heb niet stil gezeten.
Ben nog steeds druk bezig met mijn onderzetters en met een mooie strependeken voor mijn dochter.
Ben hier al mijn opgespaarde acryl bollen mee aan het opmaken.
Ben al een heel eind met de deken.
Zodra ze klaar zijn dan komen ze op het blog te staan.
Voor een leuk iets waar ik aan ga werken heb ik haaknaald 4 nodig. Heb elke maat alleen die niet. Wel nog van mijn oma (van die normale) en heb daar fimoklei omheen gedaan.
Ben heel benieuwd of dit lang blijft zitten en hoe dit gaat houden. hij ligt wel al lekker in de hand.
Vandaag kwam ook de give away binnen die ik heb gewonnen bij MELANIE .
Ziet er echt prachtig uit en ben er heel erg blij mee.
Alleen de envelop was al heel uitnodigend. Niet elke dag valt zo' n mooie envelop op de mat met zo' n leuke inhoud.
Dankjewel Melanie.

Hoop snel meer van mijn werkjes te kunnen laten zien. Juist omdat de werkjes nu wat groter zijn duurt alles wat langer.

Een hele fijne week gewenst voor jullie.

Liefs Sanne

7 opmerkingen:

  1. Wat goed dat het allemaal veilig is aangekomen.
    Mooie haaknaald.
    Liefs, Melanie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke oplossing voor je haaknaald.
    En veel plezier met je give away
    groetjes sannie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super leuke give away heb je gewonnen!
    Mooi gemaakt je haaknaald.
    Succes met je deken voor je dochter, ben benieuwd!
    Groetjes Diane

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke give away! Maar vind je het niet erg dat je adres nu openbaar staat?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zo ver had ik nieteens nagedacht!
      Bedankt voor het melden heb gelijk die foto weggehaald!

      Verwijderen
    2. Graag gedaan! Je weet maar nooit wie er mee lezen.

      Verwijderen
  5. Proficiat met je give-away, leuk! En wat een mooie haaknaald, ligt volgens mij erg lekker in je hand!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je een berichtje achterlaat.
Ik vind dat erg leuk om te lezen!