donderdag 27 februari 2014

Ferdy brandweermuis.

Ferdy Fire Mouse heb ik van ANTOINETTE mogen proefhaken.
Het is een leuk en duidelijk patroon wat zich makkelijk haakt.
Jammer genoeg had ik niet de juiste kleur rood in huis en heb hier best wat kilometers moeten rijden om uiteindelijk aan mijn kleur wolletje te komen. Anders was Ferdy al een dagje eerder klaar geweest.
Ferdy staat nu bij mijn zoontje op de slaapkamer te pronken.
Hij is er erg blij mee.
Nog een fijne avond gewenst allemaal.

Liefs, Sanne

7 opmerkingen:

  1. Niet onbegrijpelijk dat je zoontje 'm leuk vind!
    Ziet er echt super uit!

    Groetjes Diane

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk is Ferdy met zijn brandweerauto :)
    De mijne moet het nog even zonder auto doen :s

    BeantwoordenVerwijderen
  3. WAt is deze leuk !!!!!!!!!!!11
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wel hier ben ik dan reuze jaloers op!!!
    Wat een ongelofelijk mooie en schattige muis! En dat kostuumpje helemaal geweldig.
    Knap gedaan hoor.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je een berichtje achterlaat.
Ik vind dat erg leuk om te lezen!