maandag 3 februari 2014

Agent en boef.

Hier weer een klein bericht van mij.
Afgelopen week heb ik weer een verteltas gemaakt.
Dit keer over agent en boef.
De volgende spellen heb ik gemaakt voor in de tas:
- Memory
- Lettergreepkaartjes (woordkaartjes over het onderwerp)
- Knijpkaart met gekleurde wasknijpers
- Vier op een rij
- Kies het juiste woord
- Mapje met kleurplaten, zoek de verschillen en een kleurpuzzel
De tas heb ik leuk beschilderd.
Heb nu geen nieuw boek meegenomen omdat ik even wat wil doen voor mezelf.
De onderzetters liggen nog steeds klaar om afgemaakt te worden.

Alvast een hele fijne en creatieve week gewenst voor iedereen.

Liefs Sanne

7 opmerkingen:

  1. Je mailtje ga ik later even beantwoorden! Leuk dat je weer lekker creatief bent en dat je dit ook allemaal doet voor school.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Reacties
    1. Dankjewel! Een beetje van mij en een beetje van internet.

      Verwijderen
  3. Ahhhhhhhh wat is die tas leuk beschilderd :D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je weer een superleuke verteltas gemaakt!
    Zo leuk voor kinderen om op deze manier met lezen etc bezig te zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Tof idee, zal zeker goed gebruikt kunnen worden ;-)
    Kom je morgen weer langs bij de wekelijkse link your stuff op ikblogjijblogt... Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je een berichtje achterlaat.
Ik vind dat erg leuk om te lezen!