dinsdag 7 januari 2014

Troostprijs give away.

1 van mijn favoriete blogs is die van Joyce. Ze maakt werkelijk prachtige dromenvangers en andere mooie dingen.
Ze heeft pas geleden een give away gehad die ik op de 1 of andere manier was misgelopen.
Van haar kreeg ik een " troostprijsje" omdat ik hem was misgelopen.
Een troostprijsje noem ik het niet.
Kijk eens wat een pracht werkje ze me heeft opgestuurd!!
Ben er super blij mee.
Nogmaals dankjewel Joyce!
Een kijkje op haar blog is zeker de moeite waard!!
Verder is het hier op creatief gebied even rustig.
Vandaag is mijn zoontje 6 geworden. Dus een drukte is het even. Uitdelen op school, kinderfeestje, grote mensen feest. Jullie kennen het vast wel. Ben er toch deze week zoet mee.

Nog een fijne en creatieve week gewenst!

Liefs Sanne

14 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met je zoontje!
    Leuk wat Joyces gestuurd heeft, ben ook fan van haar leuke creaties.
    Nog een fijne dag vandaag!
    Groetjes Diane

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Van harte gefeliciteerd met je zoontje! Een leuke dag gehad?

    En wat een leuke creatie heb je opgestuurd gekregen, zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Proficiat met je zoontje. Leuke troostprijs heb je gekregen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat is zeker geen troostprijs, leuk hoor

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schattige hanger! Hartelijk gefeliciteerd met je zoontje!
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. dat is wel een hele gave troostprijs... enorm mooi x enne felies met je manneke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. :):)
    Dank je wel! Ik heb niet gekeken of je kinderen had anders had ik wel wat blauws opgestuurd , jammer!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb een zoontje en een dochter! Dus roze kan ook heel goed.

      Verwijderen
  8. Wauwwwww dat is zeker geen troostprijsje, wat leuk zeg :D
    Proficiat met de kleine "grote" man :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een leuk prijsje zeg! Gefeliciteerd! En nog eens gefeliciteerd met je grote vent ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke troostprijs! En gefeliciteerd met je zoontje, veel plezier!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh wat een lief hangertje! En gefeliciteerd met je zoons verjaardag. Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je een berichtje achterlaat.
Ik vind dat erg leuk om te lezen!