donderdag 19 december 2013

Regenboogcake en kerststukje.

Voor het kerstdiner van de kinderen op school voor morgen bakte we regenboog cake.
Het was een hele belevenis die ik met jullie wil delen.
Eerst maakte we beslag dat we deden verdelen in kommetjes. Daar kwam een voedingsmiddelen kleurstof in en dat werd weer verdeeld over de bakjes.
Voor kinderen is dit natuurlijk leuk en kleurrijk.
In totaal heb ik voor 2 klassen gemaakt dus dat was een grote stapel cake bakken vandaag en dat met een combimagnetron. Heel wat uurtjes werk dus omdat we er maar 12 per keer konden afbakken.
Een paar naturel voor de kindjes die geen kleurstoffen mogen.
Vandaag heb ik even de mandjes die ik eerder in mijn blog liet zien mogen bewonderen.
Ze heeft er echt iets moois van gemaakt vind ikzelf.
Prachtig en helemaal kerst!


Liefs Sanne

3 opmerkingen:

  1. Dat ziet er lekker uit! Lekker vrolijk en het mandje is ook ontzettend leuk geworden zo!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die zien er kleurig en lekker uit, daar zullen de kinderen van smullen!
    Het bakje is super mooi geworden!
    Groetjes Diane

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat vrolijk zo'n regenboogcake. Zal wel mierzoet zijn, haha, ben ik dol op!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je een berichtje achterlaat.
Ik vind dat erg leuk om te lezen!