zaterdag 21 december 2013

Mika Mouse.

Hier is hij dan. Heeft lang geduurd voor ik deze lieve schat kon afwerken.
Vanmorgen ging ik naar buiten opzoek naar een takje en toen kwam een buurvrouw naar buiten om te vragen of ik iets kwijt was. Schaamde me wel een beetje toen ik vertelde wat ik zocht buiten.
Toen Mika klaar was ging ik naar buiten voor wat foto's te maken en toen kwam een buurman met de hond langs die me vroeg wat ik aan het doen was.
Heb ik weer.
Dit is een patroontje van Antoinette.



Wil jullie ook alvast fijne kerstdagen wensen. Geniet er van!

Liefs Sanne

14 opmerkingen:

  1. Hahaha, ik kan me voorstellen dat je je schaamde. Maar de foto's zijn wel erg mooi geworden! (en de muis ook!)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hele fijne dagen gewenst en wat een schatje zeg ..op zoek naar het takje hahaha

    liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. herkenbaar hier gaan er hele bomen aan voor dat ene juiste takje, want de muis moet natuurlijk wel perfect zijn :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat zal je altijd zien dat je dan iemand tegen komt...
    Het is een schatje om te zien!
    Jij ook fijne dagen en geniet ervan!
    Groetjes Diane

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Whahhaha dat heb ik nou ook altijd, maar moet er stiekem zelf om lachen dan.
    Jouw Miks is schitterend geworden :D
    Gezellige Feestdagen gewenst ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super schattig !!! Leuk op de foto gezet :-))

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een dotje! En ach... laat de mensen maar lekker kijken en doen. Wie weet wat zij allemaal op de foto zetten.
    Fijne feestdagen, Sanne!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een dotje! En ach... jouw hobby, dus laat de mensen maar lekker denken.

    Fijne Feestdagen, Sanne!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je een berichtje achterlaat.
Ik vind dat erg leuk om te lezen!