zaterdag 28 december 2013

Eervolle vermelding, theetante Grietje en bloemenmeisje.

Mika de mouse die ik vorige week showde op mijn blog staat nu met eervolle vermelding op het blog van Annemarie's haakblog met link your stuff samen met drie andere die pracht werkjes hebben gemaakt.
Zelf vind ik dit een hele eer om erop te mogen staan en ben hier heel blij mee.
Neem eens een kijkje en link zelf ook je spulletjes.
Zo is het leuk om te zien wat andere maken en om zelf te laten zien wat je maakt.
Bij Grietje bestelde ik een mooie theetante voor mijn zus. Alleen geen "normale" maar eentje in de stijl van het Blond servies. Mijn zus heeft daar veel van en vond dat de theetante daar wel bij hoorde.
Grietje heeft goed haar best gedaan om haar op blond te laten lijken en kreeg er ook leuke reacties op.
Mijn zus is er in elk geval erg blij mee.
Dankjewel Grietje.
Ook maakte ik voor mijn zus een bloemenmeisje waar ze erg blij mee was.

Liefs Sanne

9 opmerkingen:

  1. leuk dat jouw Mika een eervolle vermelding heeft gekregen heb je in ieder geval eer van je werk en het gestruin naar het juiste takje :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel. Was het net vergeten hoe ik me voelde toen ik het takje zocht maar je hebt me er weer even aan herinnert. Al met al met het juiste takje dus toch waard geweest. ;-)

      Verwijderen
  2. Wauwwwwwwwwwwwww wat leuk de eervolle vermelding :D :D
    Theetante is schitterend :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk voor je dat je een eervolle vermelding hebt gekregen...hij is ook zo leuk!!!
    De theetante vind ik ook helemaal geweldig en zeker leuk om te geven!
    Groetjes Diane

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hier ook een blond-fan en ik vind de theemuts geweldig!! Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke vermelding, daar kun je trots op zijn!
    De thee tante is super leuk! en de sleutelhanger, daar wordt je vrolijk van!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je een berichtje achterlaat.
Ik vind dat erg leuk om te lezen!