vrijdag 6 december 2013

Dit is Simi.

Mag ik jullie voorstellen aan Simi!
Het is een patroontje van Little Muggles.
Hij is gehaakt met Annell Miami. Heerlijk garen om mee te werken.
Een echte aanrader.
Heerlijk zacht en het heeft ook een fris geurtje.
Krijg veel leuke reacties op Simi van de mensen die hem al in real life hebben gezien.
Het was een lange tijd geleden dat ik een ami maakte.
Zo leuk om toch weer 1 af te hebben.
Nog even wat kleine dingen maken voor de kerst en dan weer een leuke ami maken maar welke?
Zo veel leuks te zien overal maar daar komen we ook vast en zeker uit.

Fijn weekend allemaal!

Liefs Sanne

11 opmerkingen:

  1. Aw, wat een lieverdje is Simi zeg! Succes met kiezen van het volgende amigurummiprojectje ;-)
    Liefs Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit is inderdaad een schatje. dat hoedje maakt het helemaal af.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ahh wat een lieverd zeg. Prachtig geworden.

    Fijn weekend

    Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ohwww wat is jouw Simi leuk geworden :D

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Simi is such a cheeky little monkey. He looks so cute. What a briliant monkey! Come over and say hi!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hoi, leuke blogje, ik heb u gevonden via andere haakster...ik zal zeker meer gaan bezoeken...groetjes ✄

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Knappe kerel, en leuk is eens een ander aapje dan dat ik eerder overal al zag!
    Je kan ook vandaag weer gaan linken op de wekelijkse link your stuff op ikblogjijblogt!
    Veel succes

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je een berichtje achterlaat.
Ik vind dat erg leuk om te lezen!