maandag 30 december 2013

Creaties 2013.

Het einde van 2013 is bijna gekomen.
Dit is het laatste blogbericht dit jaar van mij.
Tijd voor een jaarverslagje van mijn creaties van 2013.

Ik ben pas een paar jaar geleden begonnen met haken en het mooie van een heel jaar creaties bekijken is dat je jezelf ziet groeien in je werkjes.









 

Ook zijn er in 1 jaar tijd heel wat mutsen gemaakt.
Voor mijn kinderen, de kinderen van mijn zus, mijn zus, voor mijzelf  voor mijn tante en voor wat baby's.
Niet alleen haakwerkjes zijn er gemaakt maar ook andere creatieve werkjes.
Mijn opa is in augustus van dit jaar getrouwd en voorafgaand heeft mijn dochter heel wat moeten doorstaan. Ik wilde graag voor haar dat ze er prachtig uit zou zien. Met als gevolg een hoop kapsels met behulp van youtube uitproberen. Niet altijd even leuk voor haar en niet altijd ging het gelijk goed.
Uiteindelijk op de dag zelf kreeg ik haar haren niet in model dus hebben ervoor gekozen om het haar los te laten.
Natuurlijk heeft mama er wel een hoop van geleerd.
Van "oma" kreeg ik een naaimachine en ook die moest worden uitgeprobeerd. Helaas moet ik nu zeggen dat dit niks voor mij is al zou ik het wel graag willen. Wie weet een cursus in de toekomst!
Al met al is 2013 een erg creatief jaar geweest.

Ik wil al mijn lieve bloglezers een fijn uiteinde wensen en een goed en creatief 2014.

Liefs Sanne

13 opmerkingen:

  1. Wat een mooie dingen heb je allemaal gemaakt het afgelopen jaar, echt super!!
    Dat beloofd wat voor het nieuwe jaar!
    Wens je een gezellige jaarwisseling en een goed, gezond en zeker creatief 2014!!!
    Groetjes Diane

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk om te zien zo zeg! hele fijne jaarwisseling!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je bent behoorlijk creatief geweest het afgelopen jaar.
    Een fijne jaarwisseling en een goed 2014!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk om al je creaties te zien. En wat zijn het er veel! Op naar een nieuw en net zo productief jaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk om al je creaties weer te zien. Zo zie je wat je toch veel gemaakt hebt in een jaar.
    Fijne jaarwisseling en een gezond en creatief 2014

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hhahaha arme meis :-) hoewel die vechten haar ook enorm mooi staan
    wat een leuke compilatie van het jaar ik geniet ervan
    wens je een goed uiteinde en een top 2014

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hallo,
    wou wat heb jij veel gemaakt seg. en zo mooi
    ik wil ook graag leren haken; maar weet niet hoe ik moet beginnen.
    wens je nog een fijne jaarwisseling
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Waaw dit zijn allemaal stuk voor stuk pareltjes die je gemaakt hebt! En euh... Naaien niks voor jou? Vind toch wel dat je mooie dingen gemaakt hebt hoor! Ik zou het nog niet opgeven ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! Denk dat ik als de kinderen wat groter zijn een naaicursus ga volgen. Dat is dan makkelijker te doen. hier zijn alleen maar cursussen te vinden in de avonden of de woensdagmiddag.
      Dan ga ik het zeker weer oppakken. Lijkt me mooi om zelf jurkjes en shirts te kunnen maken of een lekker huispak.

      Verwijderen
  9. Wat een creatieve juf! Ik zie hele leuke haakwerken voor bij komen. Wil graag meer informatie over de verteltassen, die je maakt. Je hebt me nieuwsgierig gemaakt. Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel!
      De leestassen zijn gemaakt voor de school waar mijn kinderen opzitten dus niet voor de school waar ik werk.
      Je kunt eens een kijkje nemen op:
      http://www.devliegerhoensbroek.nl/#50
      Je mag me ook altijd mailen als je nog vragen hebt.

      Verwijderen
  10. Je hebt veel mooie dingen gemaakt het afgelopen jaar. Heel productief.
    Ik wens je een goed en creatief 2014. Ben benieuwd wat je in dit nieuwe jaar allemaal gaat maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wauw wat leuk zeg om te zien , wat heb je veel gedaan! super

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je een berichtje achterlaat.
Ik vind dat erg leuk om te lezen!