zaterdag 9 november 2013

Stoffen, boeken en patronen te koop.

Hier is het even rustig op creatief gebied op dit moment.
Dit door een ziekenhuis bezoek eerder deze week.

Het haken ligt mij heel erg en een tijd geleden kreeg ik van " oma" een naaimachine.
Het leek me zo leuk om te doen dus ik kocht verschillende stofjes, boeken , patronen en meer.
Nu blijkt dat het me niet zo erg ligt dus wil ik mijn boeken en stofjes verkopen.
De boeken staan al op marktplaats en de stofjes moeten er nog op.
Moet nog de grootte ervan meten voor ze erop kunnen.
Mocht je interesse hebben mag je me altijd mailen.

Fijn weekend gewenst allemaal.

Liefs Sanne
 

8 opmerkingen:

  1. Wat een leuke stoffen zo te zien. Ik naai eigenlijk zelden, moet het echt weer eens oppakken!
    Hopelijk is alles goed met je, omdat je schreef ziekenhuisbezoek?
    Sterkte!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dankjewel. Hier lukt het naaien helaas niet en vind de stof te duur om maar iets te doen zonder dat ik weet hoe het moet.
      verder alles goed hoor. Ze hebben de verstandskiezen weggesneden en daar heb ik wat last van nog steeds. Heb een heus hamstergezicht. Dus niks ernstigs maar wel even vervelend.

      Verwijderen
  2. wauw, leuke stofjes zeg <3
    Jammer dat je niet meer gaat naaien ... beterschap lieverd xxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel!
      Wie weet in de toekomst een cursus volgen ergens en tegen die tijd zijn er weer andere leuke stofjes en patronen.

      Verwijderen
  3. Naaien heb ik vroeger wel eens gedaan, maar zelf geen naaimachine. De laatste tijd ligt alles hier een beetje stil door het zoeken naar een nieuw balans.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk dat je mijn nieuwe blog gevonden hebt en mij bent gaan volgen.
    Ik heb mij ook bij jou aan gemeld als volger

    Fijne avond, groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ben je het al kwijt geraakt? (uit nieuwsgierigheid)
    ken het maar al te goed, iets kopen of krijgen dat je niet kan gebruiken.
    En dan ligt het daar maar te niksen.
    groetjes sannie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Een paar lapjes stof ben ik al kwijt en alle tijdschriften en patronen die ik had liggen.
      Ging heel snel.
      Nu alleen nog een stapel met lappen stof.

      Groetjes Sanne

      Verwijderen

Bedankt dat je een berichtje achterlaat.
Ik vind dat erg leuk om te lezen!