donderdag 21 november 2013

Bekermemory en de verteltas is af.

Wil als eerste zeggen dat ik het leuk vind dat er al 60 volgers mijn blog volgen. Welkom voor de nieuwe volgers!

Hier begint het creatieve weer langzaam op gang te komen.
Voor school was ik bezig met een verteltas. Laatste dagen ben ik druk geweest met het bedenken hoe ik dat ging doen en het uitvoeren ervan.
Ik ben er tevreden mee.
Ook heb ik voor school een bekermemory gemaakt.
Hiervoor heb ik 6 paren gehaakt die onder een beker gaan en zo kunnen de kleintjes memory spelen.
De verteltas voor de memory ging over een bos vandaar allemaal bosdingen.
Het kleine muisje, bloemetje en het lieveheersbeestje zijn patroontjes van mij en worden uitgeschreven. Daarna komen ze gratis op mijn blog te staan voor de mensen die ze willen hebben of zelf zo' n memory spel willen maken voor de kleintjes.
Het paddenstoeltje komt van het blog van GRIETJE, het eikeltje komt uit het boekje van Tessa van Riet en het blaadje heb ik ergens op een blog gevonden. Weet alleen niet meer welke.
Het was vrij moeilijk om hele kleine dingen te vinden om te haken die netjes onder een bekertje passen.

Fijne avond nog gewenst voor iedereen.

Liefs Sanne

12 opmerkingen:

  1. Wat een leuk idee,beker memory! Die ga ik onthouden :)

    Groetjes Henrike

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Heb dat zelf de eerste keer gedaan met het 1e kinderfeestje van mijn dochter. Een heus succes echt waar!

      Verwijderen
  2. Wat leuk gedaan zeg! En inderdaad, origineel, zo'n beker memory! Toppie!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je verteltas ziet er super leuk uit!
    Wat een leuk idee beker memory, lijkt me dat kinderen dit een leukere manier vinden om memory te spelen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat bekermemory is wel een heel leuk idee. Daar had ik nog niet eerder van gehoord.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. gefeliciteerd met je 60 volgers.
    En leuk die tas.
    Goed idee die beker memory.
    groetjes sannie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk gedaan Sanne :)
    Van beker memorie had ik ook nog nooit gehoord.............alweer wat geleerd ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. jippie 60 volgers, gefeliciteerd! Wat een leuk idee die memory die ga ik onthouden!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuk idee beker memory! Ik deed dat wel eens op mijn dochters kinderfeestje met snoepjes, maar dit is nog veel leuker! En de tas is enig!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hoe leuk!!!!
    En gefeliciteerd met je 60 volgers!! top meid xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zo leuk, om te zien dat je ook dingen voor school kan gaan haken!
    Kom gerust eens langs voor de nieuwe wekelijkse link your stuff op ikblogjijblogt!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel!
      Heb een bekermemory gemaakt. Moet de patroontjes nog uitschrijven en komen dan hier op het blog te staan.
      Zo kun je zelf ook aan de slag.

      Verwijderen

Bedankt dat je een berichtje achterlaat.
Ik vind dat erg leuk om te lezen!