zaterdag 19 oktober 2013

Nieuwe spulletjes, My Boshi.

Wij zijn een weekje ertussenuit geweest naar Duitsland.
We hebben veel moois gezien en gedaan en hebben genoten.
Ook waren er prachtige handwerkwinkels. Groot,mooi en overzichtelijk. Zo heb ik ze hier nog niet gezien eerlijk gezegd.
Zo kwam ik bv. het 3e boek van My Boshi tegen die ik wilde hebben en de wol zowel nr 1 als nr 3.
Ook kwam ik leuke lintjes tegen.

Twijfelde nog voor boek nr 2 van My Boshi maar dat is misschien iets voor de volgende keer.
Ik kreeg de vraag van een paar bloggers wat er zoal in het nieuwste boek van My Boshi staat dus heb daar een screenshot van gemaakt.
Wat mooie foto's van onze vakantie:
                                                                                                        


 
Allemaal een fijn weekend gewenst!

Liefs Sanne

4 opmerkingen:

  1. ja duitsland is een mooi land om vakantie in te vieren :)
    ik ben benieuwt wat je uit je boekje gaan maken :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Duitsland heeft veel mooie plekjes he? Lekker ff zo er tussen uit! En nu hier genieten van het mooie weer! Groetjes Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heerlijk er even tussen uit. Zal je goed gedaan hebben. Bedankt voor je prachtige kaartje <3. Ben er heppie mee :) Fijne zondag xxxxxxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je een berichtje achterlaat.
Ik vind dat erg leuk om te lezen!