vrijdag 25 oktober 2013

Mutsen en dromenvangers.

Het lijkt hier stil maar er wordt veel gehaakt momenteel.
Ik heb een stapel mutsen gehaakt waarvan eentje met bijpassende polswarmers.
Het setje is gemaakt voor mijn lieve zus, de grijze muts voor mijn tante. Ze wilde graag een lichtgrijze muts zonder ander kleurtje. De laatste muts heeft dezelfde kleur rood dan het setje alleen lijkt het op de foto roze.
 
 


Mijn zoontje had een nachtmerrie en wilde graag een dromenvanger zodat het de boze dromen weg houdt. Nu zag ik op het blog van Hippepep mooie dromenvangers voorbij komen een tijdje terug. En zo kwam ik op het idee er zelf ook te maken voor alle twee de kinderen. De kinderen zijn er blij mee in ieder geval.

Verder ligt er hier in de mand nog een half aapje waar ik mee bezig ben maar kan er helaas nog niet verder mee.
Ik ga nu beginnen aan een mama varken met big voor een verteltas voor school.
Hier wordt dus flink gewerkt aan projectjes.
Een fijn en creatief weekend gewenst voor iedereen.

Liefs Sanne

10 opmerkingen:

  1. Mijn andere site en mailadres zijn verdwenen, dus ik heb een nieuwe. Ik zal je een nieuwe uitnodiging sturen....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke mutsen Sanne, je gaat hard :)
    Die dromenvangers zijn ook superleuk, mooie veertje eraan !
    Aapje in de lappenmand ?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel, kan nu wel even geen mutsen meer zien.
      In de afmaakbak ligt het aapje dat ik aan het maken ben.

      Verwijderen
  3. Goed bezig hoor! Mutsen kun je niet genoeg hebben deze winter (of zal het voorlopig zo tropisch blijven, ik hoop het!!) en je dromenvangers zijn ook erg leuk geworden. Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wauw!!!!!
    Jij bent heel goed bezig geweest zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk zijn ze , het duurde ff voor ik door had waar ik een berichtje kon plaatsen haha , ff doorklikken.. super leuk zijn ze

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Joyce.
      Gaan er zeker nog meerdere volgen maar eerst de tijd vinden. Zoveel wat ik doen wil maar dat ken je vast wel!

      Verwijderen
  6. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je een berichtje achterlaat.
Ik vind dat erg leuk om te lezen!