donderdag 10 oktober 2013

Gewonnen give away!

Ik was 1 van de gelukkige die bij Yvonne van het blog Tuttihaaktenzo de herfst give away had gewonnen.
vandaag viel hij op de mat. Wat een grote envelop zeg. Vol verbazing heb ik gekeken naar al dat leuks dat erin zat.
Een leuk herfsthangertje, een reukblaadje, vogelzaad en een leuk vogelhuisje met zelfklevend lint om zelf op te pimpen. Heel leuk.
Yvonne heel erg bedankt voor deze leuke give away!!


 
Alvast een fijne herfstvakantie gewenst voor iedereen!
 
Liefs Sanne.

7 opmerkingen:

  1. wat een leuke prijs zeg! Past perfect in deze tijd. Geniet er lekker van ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik heb ook zo'n geweldig pakket gekregen. gaaf is het hé?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh leuk he, ik had er ook zo eentje! Om helemaal blij van te worden!!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je een berichtje achterlaat.
Ik vind dat erg leuk om te lezen!