dinsdag 3 september 2013

Wasbeertje en Lieveheersbeestje.

Hier weer 2 afgeronde projectjes.
De eerste is een lief wasbeertje van Teri Crews. Een leuk patroontje om te maken.
Dit is al het vierde patroontje wat ik heb gemaakt van Teri Crews en ik blijf ze allemaal leuk vinden om te maken.

Ook heb ik Lynn het lieveheersbeestje gemaakt.
Ik heb haar alleen gehaakt op een haaknaald 4,5 dus ze is geen lieveheersbeestje maar een lieveheersbeest.
Dit patroontje komt van Marjan van Million-bells.
Zeker de moeite waard om eens op haar blog te kijken. Ze maakt hele mooie dingen.


En nu gaan we weer verder aan wat mutsen.

Nog een hele fijne dag gewenst allemaal.

Liefs Sanne.

8 opmerkingen:

  1. Wat een mooie wasbeer. Zij heeft inderdaad mooie patronen, die ogen zijn altijd zo droevig en dat heeft wel iets.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kom ik even bij jouw aanwaaien en ik zie twee lieve vriendjes.
    Dat heb je zo mooi gehaakt en gelijk ik hier ben komt er een volger bij.
    Nog een fijne en gezellige namiddag,
    liefs Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel en erg leuk dat je volger bent geworden!!!!

      Verwijderen
  3. zó mooi!
    Haar patronen ( Teri ) zijn favoriet bij mij hoor, heel mooi gemaakt meid <3

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ze zijn alletwee superleuk :D
    Leuke oogjes heeft het lieveheersbeest(je)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk!! Vooral dat wasbeertje is enorm snoezig met zijn trouwe oogjes!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zie nu pas je hond Ziva in de zijlijn, geweldig!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel!!!
      Mijn hond is echt mijn alles. In de tussentijd is ze wel wat grijzer geworden op haar snoet!
      Binnenkort plaats ik wel een paar leuke van haar weer op mijn blog.

      Verwijderen

Bedankt dat je een berichtje achterlaat.
Ik vind dat erg leuk om te lezen!