maandag 30 september 2013

Uitslag Give Away!!

Eindelijk is het dan zover. Het is 30 september en vandaag wordt de winnaar van mijn give away bekend gemaakt.
Wat een hoop reacties van jullie zeg!!
heel leuk.

Al vroeg in de morgen schreef ik in totaal 27 namen op een papiertje en deed ze in een kom.
Daarna heeft mijn zoontje onder toeziend oog van mijn dochter een naam getrokken.

De kinderen vonden het heel spannend om dit voor mama te doen.
De winnaar is......

Fieke gefeliciteerd!!!

Zou je met mij contact willen opnemen dan zorg ik dat het leuke pakketje zo snel mogelijk jouw kant op komt.

Allemaal bedankt voor het meedoen.

Voor iedereen een fijne dag gewenst!

Liefs Sanne

11 opmerkingen:

  1. Proficiat Fieke. Geniet van je prijs!

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Proficiat Fieke. Bedankt voor deze leuke give away.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. gefeliciteerd Fieke!!!
    En jij heel erg bedankt voor deze leuke kans . Liefs xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. O wat leuk. Ik ben er hartstikke blij mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd Fieke! En Sanne jij bedankt voor de leuke give away!

    Liefs Henrike

    BeantwoordenVerwijderen
  6. fieke van harte met je suerleuke prijs, wij vonden het leuk om mee te doen:D

    groetjes mingle-mangle

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je een berichtje achterlaat.
Ik vind dat erg leuk om te lezen!