woensdag 25 september 2013

My Boshi mutsen en luiertaart.

Tussen alle dagelijkse drukte door zijn er een paar mutsen bijgekomen.
een uilenmutsje voor een lief babyjongetje en 2 My Boshi mutsen. De zwart/witte voor mijzelf (daarom is hij zo groot bij mijn zoontje) en de gestreepte voor mijn nichtje.
Hoop dat ze hem leuk vindt maar denk het wel.




Vandaag heb ik gehoord dat de kleine is geboren voor wie ik Holly het hertje heb gemaakt en de uilenrammelaar. Met wat geluk kan ik vanavond en anders morgen het cadeau geven aan moeders.
Ben heel benieuwd naar de kleine. De zoons van haar kwamen me net trots vertellen dat mama straks nog thuis komt! Zo leuk voor ze. Ben aan het denken om het uilenmutsje nog eens te maken alleen dan in meisjes kleuren.



Fijne avond nog allemaal.

Liefs Sanne

11 opmerkingen:

  1. Wat ontzettend leuk! Ik haak voorlopig nog gewoon proeflapjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig leuk, die mutsjes! Mag ik vragen welke modelletjes het zijn?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zeker mag dat.
      Het zijn de volgende patronen:
      de zwart/witte: http://www.ravelry.com/patterns/library/brain-waves-beanie
      de uilenmuts: http://www.jennyandteddy.com/2013/02/6-beautiful-crochet-owl-hat-free-pattens/
      en de roze/zwart/witte: komt uit de minihaakgids van My Boshi.

      Verwijderen
  3. wat een supertaart zeg!! zoo mooi gemaakt. En je mutsen zijn superleuk. Ga ook eens een maken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk gedaan met de taart en hertje. Daar zullen ze wel blij mee zijn. Ik vind je mutsen ook heel mooi geworden. Lekker warm.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauwww superleuke mutsen :)
    De luiertaart is mooi zeg, daar zullen ze van opkijken !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Superleuk gemaakt! En die taart is een plaatje! Zonde om uit elkaar te halen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dankjewel allemaal!
    Heb leuke reacties gekregen op de taart en hij staat nu nog te pronken bij hun op het dressoir.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het is alweer wat maanden verder maar ik wil alsnog dit zeggen:

    Super leuk die mutsen en luiertaart. Prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je een berichtje achterlaat.
Ik vind dat erg leuk om te lezen!