zondag 15 september 2013

Liebster Award !!!


Via het blog van Steek-eltje werd ik genomineerd voor het Liebster Award.
Al ben ik niet zo van de Awards moet ik eerlijk zeggen dat ik er toch een beetje trots op ben.
Het is leuk te zien dat een ander leuk vindt wat je maakt en doet op je blog.

Heel erg bedankt Steek-eltje. Vind het heel leuk dat ik in je lijstje erbij sta!!
De bedoeling van deze award is om beginnende bloggers een beetje beter te leren kennen aan de hand van 11 vragen.
Ben vandaag dus even gaan zitten voor de vragen.

1. Wat doe je in het dagelijkse leven?
Naast moeder van twee kinderen werk ik als vervangster op verschillende basisscholen. Ook hebben we een lieverd van een hond die een grote plek in ons gezin heeft.

2.Wat was je mooiste reisbestemming?
Die heb ik niet. Vind het zelf fijn om lekker thuis te genieten van mijn kindjes en de hond. Veel heeft een mens niet nodig om gelukkig te zijn.


3.Wat is je favoriete film?
Dat is een moeilijke omdat ik heel graag films kijk. Meestal gaat de voorkeur uit naar een thriller of een horror maar soms een goede komedie is ook wel fijn om te kijken.
Als ik zou moeten kiezen wordt het Django unchained. Een film die pas in de bioscoop is geweest die gaat over slavenhandel. Echt een aanrader. Mijn tante heeft me deze aangeraden gehad en zodoende heb ik hem gekeken.


4.Welk gerecht laat je watertanden?
De herfst en de winter zijn mijn favorieten seizoenen en daar hoort het lekkerste eten bij.
Voor mij is dat een wortelenstamppot met een vette speklap. Heerlijk!!


5.Waarom ben je een blog gestart?
Het is fijn om met andere mensen mijn creatieve maaksels te delen. Ook vind ik het fijn om te zien wat andere zoal maken. Hier leer je zelf ook veel van en vaak zie je leuke dingetjes die je aan je to do list kan toevoegen en je komt in contact met andere creatieve mensen.


6.Wat is je levensmotto?
Dat heb ik niet. Al heb ik wel een mooie spreuk in huis hangen waar ik me wel bij kan aansluiten.

Leer van gisteren,
Droom van mogen,
Leef vandaag.

7.Wat maakt je boos?


Zijn wel meerdere dingen maar het grootste is toch onrechtvaardigheid in het leven.

8.Wat heb je ooit meegemaakt dat je absoluut niet had willen missen?
De geboorte van alle twee mijn kinderen. Al is de eerste niet gegaan zoals het moest je ziet toch voor het eerst je eigen kindje. En de trouwdag van mijn opa zo’ n 6 weken geleden. Het was mooi om daar bij te mogen zijn. Mijn zoontje heeft de ringen mogen brengen. Een heerlijke dag die op de warmste dag van het jaar werd gehouden. Dit alles buiten in een hele mooie omgeving en met hele leuke mensen.


9.Welke muziek brengt je aan het dansen?
Is heel verschillend. De ene keer luister ik graag naar Marco Borsato en Frans Duijts en andere keren luister ik graag naar UB40 en Enya.

10.Als je 1 wens mocht doen, wat zou je dan wensen?
Geluk en gezondheid voor mijn kinderen. Dat hun dat in leven hebben en mogen houden.

11. Wat is je favoriete blog?
Die van Antoinette vind ik prachtig. Zij maakt werkelijk zo’ n mooie dingen.  Mocht je het blog nog niet kennen is het zeker de moeite waard om eens een kijkje te nemen.
Ook die van Haakjuffie laat me elke dag weer lachen. Ze maakt zo' n mooie fotoreportages en het is elke dag weer een verrassing met wat voor verhaal ze komt.

En nu is het de bedoeling dat ik deze award ook doorgeef aan 5 andere bloggers. Moet eerlijk zeggen dat ik hem graag ook terug aan Steek-eltje zou willen geven maar denk niet dat dat kan. Vind haar blog leuk om te lezen omdat ze dezelfde passie als mij heeft. Zowel het werken met kinderen als de Duitse Dog.
Ook weet ik niet goed wat met beginnend bedoeld wordt. Is dit een mnd of tot een jaar?

Nou oke hier komen ze dan:
1. Antoinette
2. Haakjuffie
3. Arina
4. Hippepep
5. haakenfrutsels



De 11 vragen dan nog ;) :
1.Wat doe je in het dagelijkse leven?
2.Wat was je mooiste reisbestemming?
3.Wat is je favoriete film?
4.Welk gerecht laat je watertanden?
5.Waarom ben je een blog gestart?
6.Wat is je levensmotto?
7.Wat maakt je boos?
8.Wat heb je ooit meegemaakt dat je absoluut niet had willen missen?
9.Welke muziek brengt je aan het dansen?
10.Als je 1 wens mocht doen, wat zou je dan wensen?
11. Wat is je favoriete blog?

7 opmerkingen:

  1. Hey, leuk Sanne, een award :)
    Ik vind het hartstikke lief van je dat je mijn blog hebt genoemd.
    Maar ik moet helaas afhaken voor een award .
    Je weet wel.......chronisch tijdgebrek :/

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik snap het helemaal Antoinette!
      Dat tijdgebrek dat is altijd iets he!

      Verwijderen
  2. Ik blog nu al sinds 2003. Voorheen was dat bij het bekende web-log en nog een tijd op mijn eigen domein. Die awards kwamen vaak voorbij en heel soms deed ik er wel eens aan mee. Maar ik ben dus net als jij... van mij hoeft het niet. Mensen leren je vanzelf wel kennen in je blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Proficiat met je award, leuk om meer over je te lezen. Wow, de trouwdag van je opa, hoe bijzonder!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Grazie e un vero piacere averti tra i miei "amici":)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel erg bedankt dat je mij genomineerd hebt en reclame maakt voor mijn blog.
    Maar zoals je op mijn blog kan zien , wil ik geen awards.... ik blog om mensen heppie te maken, en hoef daar geen awards voor...

    Dus hoe lief bedoeld ook, ik sla over...
    Liefs en een dikke knuffel. * Haakjuffie * xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh zo lief dat je de award terug wilde geven :).
    Ik ben er ook zo niet voor te vinden hoor, maar dacht zal het dan toch maar één keertje doen ;).En jij hebt de award zeker en vast verdiend!!!
    En hier is het tijdsgebrek nu ook vreselijk hoor :(. Mijn naaimachientje staat te lonken naar mij, maar ben steeds te moe om nog iets te doen als mijn dagtaak en avondwerkjes (verbeteren/voorbereiden) erop zitten. Ik hoop ook dat ik binnenkort weer een goed evenwicht kan vinden tussen werk en ontspanning. Maar dat zal ik jou niet moeten uitleggen zeker :D.
    Groetjes,
    Anke

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je een berichtje achterlaat.
Ik vind dat erg leuk om te lezen!