zondag 8 september 2013

Give Away.

Op vele blogs zie ik van die leuke weggevertjes voorbij komen.
Nu vind ik het zelf ook leuk om er eentje te houden.
Ik heb een klein pakketje gemaakt met een leuk uilenstofje, wat leuke bedeltjes en knoopjes, een leuke strijkapplicatie en een bolletje wol van scheepjes.


* Als je mee wilt doen laat dan een berichtje achter hier op mijn blog.

* Een verwijzing op jouw blog naar mijn blog zou ik erg leuk vinden en je moet natuurlijk een volger zijn of worden van mijn blog.

Maandag 30 september maak ik de winnaar bekend.

Nog een hele fijne avond gewenst.

Liefs Sanne

33 opmerkingen:

  1. Leuk zeg!!! Ik zou het pakketje graag willen winnen omdat het gewoon erg leuke spulletjes zijn waar ik nu al nieuwe projectjes in zie <3 Ik doe dus graag mee en ga een linkje plaatsen op mijn blog :D

    Liefs Henrike

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk pakketje, ik doe graag mee met deze leuke give away. Zal morgen een linkje op ons blog zetten.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk pakketje. Vooral het uilenstofje.
    Zal een link op mijn blog plaatsen.

    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk pakketje zeg, ik weet al iets wat ik ervan kan maken als ik zou winnen. ik doe graag mee. en plaats een linkje!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een supergaaf pakket ik doe graag mee. Ik ben volger geworden en zal zo proberen een linkje te zetten op mijn blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk! maar dat stofje heb ik al (gekocht bij de stoffenzaak in Amstenrade, komt die van jou ook daar vandaan?? :-)) dus dan gun ik anderen graag een kans! Groetjes Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Je bedoeld bij de Greef? Deze komt uit een internetwinkeltje. Al haal ik wel altijd mijn wolletjes en vulling bij de Greef in Amstenrade.

      Verwijderen
  7. jaaaaa.... doe heel graag mee!!!
    Ga je linken xxxxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. O wat vind ik zo'n give away toch altijd spannend. Ik doe graag mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zo leuk, ik ben naar hier gelinkt en doe graag mee.
    Ben nieuwe volger geworden en zet een linkje op doejeookmee

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik doe ook graag mee, als ouwe volger ;) . Groeten Cilia

    BeantwoordenVerwijderen
  11. hoi sanne, leuke give-away, wij doen mee:D
    zijn al volger en hebben al een linkje geplaatst,

    succes met je give-away

    groetjes mingle-mangle

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat leuk! ik wil zeker een poging wagen om te winnen

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dat is nu zo leuk aan een give-away... Je ziet een linkje op een blog, klikt door en je leert een nieuwe mooie blog kennen. Ik ben je meteen gaan volgen. En natuurlijk doe ik graag mee voor dit mooie prijsje...

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuk idee... Ik doe niet mee met de give away, maar wil je toch laten weten dat ik regelmatig even bij je kom lezen. Ik ben hier terecht gekomen via Haakjuffie een tijdje terug.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. hoihoi wat een leuke give away, ik ben volger geworden :) .. zou graag een linkje plaatsen maar weet helaas niet hoe dat moet :$ ben pas kort aan het bloggen.

    groetjes andrea

    BeantwoordenVerwijderen
  16. heeeeeeeeeeejjjj

    wat een leuke give away
    ben meteen volger geworden ,want wil hier nog wat meer leren/lezen
    ik houd ook ééntje bij 50 volgers

    linkje kan ik helaas (nog) niet

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een leuke give away heb je Sanne.
    Ik sla deze over, omdat ik al een persoonlijke give away van je krijg waar ik heel blij mee ben.
    Maar ik ga je linken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. ciao ti seguo con tanto piacere e incrocio le dita:)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Thank you for the chance at your fabulous candy.
    hugs
    Gerda

    BeantwoordenVerwijderen

  20. Hello!
    amazing!
    I like your works! You are very smart! congrats!
    I want to play with you, please enter my name...

    http://lapappilon.blogspot.com/
    lapappilon@gmail.com

    with love

    Hugs
    Eva

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hee Sanne, wat een leuke Give Away!! Ik zou héél graag een kansje wagen...ik ben dol op stofjes én op wolletjes:-) Ik heb zelf momenteel ook een Give away lopen, dus als je het leuk vind nodig ik je graag uit om mee te doen! Ik ga een linkje plaatsen en ben volger geworden!! Grtzz..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een mooi pakketje! En een leuk blog! Ik maak graag een kans op de give away. Heb al leuke ideeën om ermee te maken! Ik ga duimen!
    Fijne dag,
    Liefs Ivon

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat leuk, ik doe graag mee en ben je uiteraard gaan volgen. Sjonge, dit lijkt echt weer: 'hé, ik moet volger worden, dan kan ik wat winnen.'Maar ik vind je blog echt super en kom zeker vaker kijken!
    Groetjes Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  24. I am follower)) http://bcmonikas.blogspot.ru/

    BeantwoordenVerwijderen
  25. leuke stof!!! ideaal voor mijn uilengekke zoon :-)
    ik word meteen volger en plaats een linkje op mijn pagina met give aways...

    madebyelke.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat leuk, ik doe mee, ben volger geworden en zet een linkje op m'n blog.
    madebymg.blogspot.nl.
    Succes met je give away, Greetzz MG

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Leuk hoor! Hier waag ik graag een kansje voor!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hey,
    Ik doe graag mee
    Ik zet ook een linkje op lokakid.blogspot.be
    gr
    Jelle

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een leuke blog heb je! Ik word graag volger en waag een kansje op zo'n superleuke give away! Groetjes, Noortje

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je een berichtje achterlaat.
Ik vind dat erg leuk om te lezen!