vrijdag 20 september 2013

Dit zijn Pipa en Nano.

Als eerste wil ik zeggen dat ik het erg leuk en gezellig vind dat er zoveel nieuwe volgers bij zijn gekomen.
Laatste weken is het hier vrij druk op creatief gebied.
Het patroontje Semmie is gemaakt en ook een patroontje van 2 pinguïns. Pipa en Nano.
De inspiratie kwam dit keer van een fles kinderbadschuim. Och ja.. Het moet toch ergens vandaan komen toch!
Uiteraard is ook dit patroontje te koop voor 2,95.
verder ben ik druk met mutsen te haken. Zodra ze allemaal klaar zijn verschijnen ze ook hier op mijn blog. Die My Boshi wol is echt heerlijk om mee te werken.
Hoop dat ze na het wassen ook fijn blijven om te dragen. Zelfs voor oma hebben we een muts gemaakt.

Ik sta er van te kijken hoeveel mensen zich hebben opgegeven voor mijn give away. Erg leuk!
Nog tien daagjes dan is het zover en dan weten we naar wie die leuke give away gaat.

Allemaal een fijn weekend gewenst!
 

 
Liefs Sanne

11 opmerkingen:

  1. Wat zijn ze toch schattig die twee pinquïns
    en niet te vergeten : ze zijn prachtig gehaakt!
    Nog een fijn weekend, liefs Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat zijn die leuk geworden zeg, heeeel schattig

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Waar een fles shampoo al niet goed voor is. leuk gedaan :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat zijn ze schattig, zeg! Echt heel leuk geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ben helemaal verliefd op deze 2 grapjassen :D

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dankjewel allemaal!! Moet zeggen dat ik er zelf ook wel trots op ben.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Haha, waar een fles shampoo niet toe kan leiden... leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een geweldige creaties. Erg mooi
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een geweldige creaties. Erg mooi
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zo leuk!!!! Ben echt jaloers op jouw kunnen!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je een berichtje achterlaat.
Ik vind dat erg leuk om te lezen!