donderdag 19 september 2013

Dit is Semmie.

Mijn zoontje had op school een project. Hiervoor heeft hij een knuffel mee naar huis gekregen die kwam logeren.
De bedoeling is dat dat beestje dan lief en leed met het kind doet delen.
Mijn zoontje is stapelgek op Semmie en zodoende kwam ik op het idee om voor school een "Semmie" te ontwerpen.
Zo heeft school een Semmie als back up.
Het patroontje is uitgeschreven en te koop voor 2,95.
Kijk hiervoor bij mijn patroontjes of neem contact met me op.

Mijn zoontje is er in ieder geval helemaal gek op.
Morgen neemt hij hem mee naar school toe.
Hij heeft in ieder geval een groot knuffelgehalte.

Nog een hele fijne avond gewenst!

Liefs Sanne


 

11 opmerkingen:

  1. Wat een leukerd!
    Ik moet dus echt een keer aan het haken gaan werken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lieverd, ik snap dat hij daar helemaal dol op is.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat is die leuk geworden zeg, heeeeeel knuffelig ziet die eruit

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ohw, wat een heerlijk knuffelschaapje :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk idee zeg van school uit! Het is een dotje!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een lieverd! Goed ontworpen zeg! Heerlijk lijkt het me om daar even mee te knuffelen ;-)
    Fijne dag vandaag!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leukerd!!! En dan ook nog zelf ontworpen, knap hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een lieverdje!!! Idd een hoog knuffel gehalte!!!

    Liefs Henrike

    BeantwoordenVerwijderen
  9. dank jullie wel allemaal voor jullie lieve en leuke reacties op Semmie het knuffelschaap.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je een berichtje achterlaat.
Ik vind dat erg leuk om te lezen!