zondag 18 augustus 2013

Weer een uiltje.

Hier is er weer een leuk uiltje uit de haaknaald gekropen.
Dit is een patroontje van Vendula.
Dit keer een blauwe in mooie zachte kleurtjes voor een baby jongetje dat over een week of twee wordt geboren.
Heel leuk om te maken deze.



Het vorige uiltje haakte ik op 2,5 met katoen van Limone. Dit uiltje heb ik gehaakt op 2,5 met het katoen van Annell (cotton 8).
Deze is dus een stuk zachter als het eerste uiltje.
Stiekem vind ik de blauwe ook een beetje leuker en mooier.
Uiteraard zit er in het kopje weer een zakje voor het knisper geluid en zit er een rammelkraal in het lijfje.
Ook is hij leuk ingepakt.



Het begint al langzaam te kriebelen om te beginnen aan wat leuke wintermutsen.
Dus wie weet volgen er snel wat van.
Al hoop ik natuurlijk wel dat het weertje nog even lekker blijft.

Ook wil ik mijn nieuwe volgers verwelkomen op mijn blog. Heel leuk vind ik dat.

Nog een hele fijne avond gewenst.

Liefs Sanne

8 opmerkingen:

  1. Wat een mooie uiltjes, leuk verpakt . Zijn ze vast blij mee..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg leuke uiltjes! Leuk dat je er ook knisper- en rammeldingetjes in hebt verwerkt!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel.
      Vind wel dat dat het af maakt voor een baby als er een beetje geluid in zit.

      Verwijderen
  3. Wat een leuke rammelaar weer.
    De blauwe kleur is erg mooi, maar ik vind de bruine niet minder mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wowwww wat enorm leuk gemaakt, je hebt er een volger bij hoor

    enne dank je wel voor je lieve reactie

    liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dankjewel en erg leuk dat je volger bent geworden!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je een berichtje achterlaat.
Ik vind dat erg leuk om te lezen!