donderdag 22 augustus 2013

Mezelf eens lekker verwend.

Vandaag mezelf eens lekker verwend.
Heb zo'n zin om mutsen te haken en daarom eens de nieuwe My Boshi wol besteld.
Dit samen met de mini haakgids en gelijk het boek mutsen haken en meer besteld.
Wil een blauwe maken voor mijn zoontje en een roze voor mijn dochter.
Dus nog even en wij zijn klaar voor de winter.

Ook heb ik van de week van een lieve tante het boekje mini hondjes gekregen.
heb al vele boekjes maar deze had ik nog niet in mijn kast staan.
 
Heb deze week ook zelf een muts gehaakt zonder patroon. Patroontje wordt uitgeschreven en dan is hij te bestellen.
             Hier later meer over met foto's etc.                                                                                                        
 
Nog een fijne dag gewenst.      
 
Liefs Sanne.                                                                                                                                                                            

5 opmerkingen:

  1. Zo is dat Sanne, af en toe moet je jezelf eens lekker verwennen.
    Ben benieuwd naar de mutsen voor de kinderen, en misschien nog wel eentje voor jezelf ?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja eentje voor mezelf had ik al gemaakt. Dit keer alleen voor de kinderen.

      Verwijderen
  2. Goed gedaan, je zelf verwennen geeft een goed gevoel. Je doet het eigenlijk nog geeneens voor je zelf. Je gaat leuke mutsen voor de kinderen maken. Ben benieuwd hoe ze worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goed hoor, jezelf verwennen. Is soms gewoon nodig ♥

    Bedankt voor je lieve woorden op mijn blog, xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. dankjewel voor jullie leuke en lieve berichtjes.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je een berichtje achterlaat.
Ik vind dat erg leuk om te lezen!