dinsdag 13 augustus 2013

Hotfix t-shirt.

Laatste weken komt het er maar niet van om te haken om bepaalde redenen.
Daarom ben ik de laatste dagen met mijn kinderen bezig geweest met de hotfix.
Mijn dochter heeft een mooie tekening gepakt van een danseres en wilt natuurlijk met bijna 8 jaar alles alleen doen.
Ze is nog niet zo heel ver maar zodra ze ermee klaar is show ik een foto.
Ze heeft bij de Ikea een leuke workshop gedaan met een hoofdkussen en wilt deze erop strijken als ze klaar is.
Tot zover de hotfix van Naomi:


Met Rick (5)  ben ik vandaag weer verder gegaan en die heb ik met sommige stukjes moeten helpen.
Die van hem is vandaag helemaal af gekomen en we hebben hem natuurlijk op een shirt gestreken.
Hij is helemaal trots dat hij dit samen met mama heeft gemaakt.


 
Nog een hele fijne avond gewenst!!
 
Liefs Sanne


5 opmerkingen:

  1. Haai! Zag je leuke reactie op mijn blog, thanx!
    Meteen even bij jou komen gluren. Meid, wat een superleuk blig heb jij ! Ben meteen volger geworden bij je, liefs xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel maar vind dat andersom ook.
      Jij maakt ook super leuke dingen en hebt een prachtig blog!

      Verwijderen
  2. Wat een leuk shirt! Kan me voorstellen dat je zoontje trots is, daar maakt hij de blits mee op school!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat zeker. Op school heeft hij hem laten kijken en ze vonden het erg knap.
      Is wel voor in bed dat shirt.

      Verwijderen
  3. Leuk zeg, om dit te doen met de kinderen.
    Daar zullen ze zeker trots op zijn :)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je een berichtje achterlaat.
Ik vind dat erg leuk om te lezen!