maandag 29 juli 2013

Holly het hertje en uilen rammelaar.

Voor een vriendin die in september is uitgerekend heb ik Holly het hertje gemaakt uit het boekje:
Amigurumi & forest friends.
In het lijfje zit een muziekdoosje verwerkt en in het kopje zit een rammelkraal.
Bovenop het kopje heb ik nog een bloem gemaakt met een hartenknoopje in het midden.




Ook maakte ik een rammelaar naar een patroon van Vendula.
Hier zitten uiteraard ook rammelkralen in verwerkt en een plastic zakje voor het krakende geluid.

 
Nog een fijne avond gewenst.
Liefs, Sanne

7 opmerkingen:

  1. Dat hertje is zo leuk he, mooi gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi gemaakt het hertje! Zal je vriendin blij mee zijn, echt een cadeautje om altijd te bewaren!! En het rammeluiltje is ok erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! Hoop dat ze er blij mee is maar denk het wel.
      Moet alleen nu nog het geduld vinden om het niet eerder te geven. ;-)

      Verwijderen
  3. Ohw wat leuk geworden zeg, dat hertje met zijn/haar roze dopneusje :D
    De uilenrammelaar is ook schattig, leuk bedacht die plastic zak erin !

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Antoinette, het plastic zakje kwam uit het patroon was dus geen ideetje van mij.

      Verwijderen
  4. Dat hertje is super schattig gemaakt :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je een berichtje achterlaat.
Ik vind dat erg leuk om te lezen!