donderdag 25 juli 2013

Labeldoekje.

Vandaag was ik in de babywinkel om eens rond te kijken wat ik voor een vriendin cadeau kon doen voor als de kleine er zou zijn.
Nu zag ik van die hele leuke labeldoekjes liggen en dacht:
Dat kan ik vast ook zelf maken, alleen dan niet vierkant maar in een andere vorm
Met dit als resultaat.

Ik heb de stof een beetje aangepast aan het kamertje van de baby en de smaak van mama.
Mocht er interesse voor zijn wil ik best een werkbeschrijving hiervan op mijn blog plaatsen.
Alleen heb ik nog niet veel naaimachine ervaring maar het begint ergens op te lijken.

Nu heb ik ervoor gekozen om zelf een luiertaart te maken en daar zelfgemaakte cadeautjes bij te doen.
Zodra dit helemaal klaar is ga ik vast en zeker een foto plaatsen alleen duurt dat nog even.
Eind september verwachten ze de kleine.

Nog een fijne dag gewenst!

1 opmerking:

Bedankt dat je een berichtje achterlaat.
Ik vind dat erg leuk om te lezen!