dinsdag 23 juli 2013

Uiltjes en meer.

De laatste weken is het erg druk hier.
Wilde tussen alle dingen door toch even iets maken.
Het werden deze leuke uitljes naar een patroon van Vendula .
Alleen heb ik me erg verkeken op het werk. Maar uiteindelijk wel al het werk waard geweest.




Ook ben ik druk bezig geweest in de gang en in het trappenhuis.
Nu is het hele huisje dus weer zoals het hoort te zijn.

 
 

Nu wil ik me gaan begeven aan babyschoentjes voor een vriendin.

Een fijne dag gewenst voor iedereen.

Veel liefs, Sanne

5 opmerkingen:

  1. Je uiltjes zijn hartstikke leuk geworden .
    Het is idd veel werk, maar dan heb je ook wat :)
    Het trappenhuis is ook mooi geworden, knap werk hoor, je kan zo een klussen bedrijf beginnen !

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel!
      Dat van dat klussen bedrijf heb ik laatste weken vaker gehoord.

      Verwijderen
  2. Wat leuk die uiltjes, ja je kunt je soms verkijken he... Maar het resultaat is zeker geslaagd !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die uiltjes blijven leuk, in welke kleur ook, is inderdaad wat werk maar het resultaat is dan ook erg leuk toch. handig als je zelf kan klussen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dankjewel allemaal.
    Ze blijven inderdaad leuk de uiltjes. En iedereen hier in de omgeving is er dol op.
    Moet er nu 2 op bestelling maken en die andere waren al weg voor ze klaar waren. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je een berichtje achterlaat.
Ik vind dat erg leuk om te lezen!